Vardagssörja

Tidpunkt: 15.13
Väder: 23 grader
----

Torsdag, torsdag, torsdag... Vad ska jag göra..? Borde jag börja med packningen för att se om jag får ner allt eller måste köpa en till väska? Usch, det är så tråkigt att packa...

För en timme sen ringde det på dörren, då var det barnens mormor som stod där! Surprise surprise! Det är det ingen som har sagt något om till mig... Jag hoppas inte att det betyder att mina arbetsdagar ändras, så att jag får jobba på lördag eller nåt... För nu har jag faktiskt börjat planera för helgen redan! Nån måtta får det vara!

Ikväll kommer Sharon hit, min LCC, och vi ska prata med mina värdföräldrar om min sista tid här och så där.. Inte så skoj, men ett samtal som måste äga rum.. Ser bara fram emot att sluta nu, för det har hänt så mkt skit på senaste tiden!! Fast jag vill ändå inte lämna tjejerna!! Jösses vad det kommer vara jobbigt!! Det är som att lämna sina egna barn juh! Undrar hur de kommer reagera...

Har tänkt baka kaka på torsdag och bjuda på lite glass, som sista dagen lixom... Blir nog bra.. Sen ska jag försöka göra ett foto-collage med tjejerna som de kan få behålla.

Det är vanligt att främlingar (speciellt tjejer) kan komma fram och ge komplimanger för klädesplagg som de gillar. Jag har fått flera kommentarer om mina nya skor. De undrar var jag har köpt dem. Det är lite kul =)



Nu ska jag gå och sätta mig i soffan och titta på när Jacob spelar Star wars på TV'n...

Puss o kram//Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0