Tisdag

Tidpunkt: 21.40
Väder: 18 grader
----

Vanlig jobbardag idag. Barnen har varit snälla :) Inget gym eller skola idag, har bara varit hemma på eftermiddagen. Tog iofs en timmes promenad med mina nya sandaler (vilket gjorde att jag fick blåsor på båda hälarna! Aj!) i det fina vädret. Japp! Det är fint väder! Såå varmt och skönt! =)

Har bestämt mig att berätta om midsommar för mina klasskamrater. Jag fick hjälp av en tjej från sydamerika med rättningen! Så nu ska det nog inte vara några fel i texten iaf! =) Gäller bara att plugga in den! Tror jag ska ta den på måndag! Hade tänkt på onsdag egentligen, men det ville inte Kim för hon kunde inte komma då.

I morgon blir det gym och spanska igen. Yey! Eller nåt...

Har börjat fundera på packningen.. Undrar om jag kommer få övervikt? Jag ska nog göra som i Sverige, bara packa ner det jag verkligen gillar, och göra mig av med det som jag tror att jag inte kommer att använda...

Tänk vad saker ordnar sig bra för mig ibland alltså... För två år sen när jag var i New York i en månad (tänk att det var så länge sen!) så hade jag en lägenhet fixad åt mig när jag kom hem! Och nu har jag redan fått jobberbjudande! :) Kul kul! Fast det skulle ju vara roligt om man hittade en inte allt för dyr lägenhet i Falun oxå... Blir ju jobbigt o pendla från Leksand varje dag... Nån som behöver en inneboende..? Fast helst med egen ingång! ;-)

Vad jag kommer sakna Cold Stone alltså! Deras glass är underbar! Fast nu har jag inte ätit där på ett tag, så jag börjar få lite abstinens...! Deras bananasplit eller cheesecake är godast! :-)

Nä, nu är det nog dags att gå och lägga sig (och läsa lite Gossip Girl), så jag inte är alltför trött i morgon...



Girlpower. Till vänster ser ni Angela som hjälpte mig med spanskan. Och tillhöger känner ni förhoppningsvis igen Mai ;-)



Puss o kram//Carin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0