Slapp-söndag

Tidpunkt: 18.40
Väder: 18 grader
----

Idag har jag inte träffat en enda vän, för ovanlighetens skull. Men jag har inte känt mig uttråkad iaf.
I morse (eller det var vid halv tolv tiden) följde jag med familjen in till Livermore där det var wine festival. Idag regnade det dock, så d var inte så mkt folk. Det var blött, men kul :)

Efter det har jag bara varit inne. Jag stekte lite pannkakor till lunch, chattade med vänner på internet, bloggade lite, mailade lite, och fixade med foton. Hade egenligen varit en perfekt dag för scrapbooking. När barnen sov hade jag kunnat seta vid köksbordet utan att bli störd. Men nej. Jag fastnade vid internet istället. Nu på kvällen har jag även pratat med C på telefon. Är såå glad att jag har honom som vän! =)

Nu sista halvtimmen har jag dock börjat och fixa lite med mina kort. Har iaf klistrat in några stycken, men inte ägnat mig något åt text. Det får bli ett senare bekymmer. Det är ett riktigt pyssel det här!!

Snart är det mat oxå. Undrar vad det blir. Det luktade potatis, så jag är glad att det inte blir snabbmat iaf ;-)

Molly säger hela tiden: I dont want you to go in summer! Snacka om att det kommer att bli svårt att lämna de här barnen!! Dem kommer jag bära i mitt hjärta för alltid!

Puss o kram//Carin

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!



Bebis är beräknad till 24 juni.. Jag visste inte ens att Mia skulle ha barn, när är hon beräknad då???



Kram,

Maria

2009-05-04 @ 20:34:22
URL: http://isblommas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0