Samlar-mani

Jag samlar på kortlekar! Det hoppas jag att det inte är någon som har missat ;-) Jag tycker det är kul med kortlekar med olika motiv på varje kort. Jag har inte hunnit spela med alla jag har, men då håller de ju sig fina oxå! Jag borde faktiskt räkna dem någon gång, för jag har ingen aning om hur många jag har! Här i Kalifornien har jag samlat på mig dessa lekar:



Två tog jag dock med mig hemifrån! Måste ju ha nåt från början, ju ;-) Och en kom faktiskt på posten idag! Tack så mycket syrran! Det är så kul med ett handskrivet brev! Det ska bli kul att komma hem och hjälpa dig med bröllopsförberedelserna!

Idag skulle ju Sharon komma, har jag fått veta.. Men nu är klockan till och med tio över sex, och varken hon eller Scott syns till... Hm... Vad är det som pågår..? Som vanligt har man inte fått veta något...

Puss o kram//Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0