Regnigt Livermore

Tidpunkt: 13.15
Väder: 16 grader, regn
----

Den här helgen har det varit Wine festival i Livermore med massa stånd och människor och mat och lekar och åkattraktioner och som ni hör av namnet så var det vin oxå. Om man ville (och var över 21 år) kunde man betala en summa och då fick man ett vin glas och så kunde man gå runt till de olika tälten eller stånden och provsmaka vin och öl.
Det var kul att det för en gångs skull var lite liv och rörelse i Livermore! Det var väldigt mkt folk ute. Jag var där igår med Mai, Julia och Kajsa, och idag var jag där med familjen. Idag var det dock inte lika mkt folk, för det regnade. Men barnen åkte iaf tekopparna, tåget och bilarna. Sen gick vi runt och kollade på allt som fanns där, och Kate som älskar ballonger kom hem med fem stycken! :)

Men nu tycker jag att det måste bli bra väder, så jag hinner ha lite kul innan jag åker hem till sverige igen!

         

Puss o kram//Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0