Konstig dream...

Tidpunkt: 12.30
Väder: 25 grader
----

I natt drömde jag något konstigt.. Jag drömde att jag åkte hem till Sverige, jag lämnade ett 30-gradigt Kalifornien och kom hem till 10 minusgrader och snö! Jag hoppas inte det kommer att stämma, haha! =)

Usch, på ett sätt ser jag inte fram emot att komma hem... Jag är inte van med att ha dåligt väder längre, och jag njuter av att det är sol hela tiden! (Nåja, när det inte regnar... Men ju närmre sommaren man kommer desto mindre regn..) Jag vill inte ha en jobbig typisk "Svensk sommar"!!

Nä nu ska jag gå och läsa för flickorna. Får se om jag får ner dem i sängarna oxå utan bråk....


Puss o kram//Carin

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej Carin

Det var ett tag sen jag hörde av en kommentar från dig, men tack så hemskt mycket för att du läser min lilla blogg. Jag håller nog med dig, det är helt klart rätt att man SKA rösta, och vet man inte va man ska rösta på, då är det ju bättre att rösta blankt. Vi har det väldigt bra som kan rösta. Men jag kan tycka att man kunde ha valt bättre tidpunkt för valet, det ligger i början av juni, jag undrar om inte det kan va negativt för valdeltagandet. Vad tror du?



kram

Klas

2009-05-12 @ 20:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0