Irriterad!

Tidpunkt: 13.30
Väder: 20 grader, sol
----

Ja, det är verkligen vad jag är! Irriterad! Ingenting vill gå min väg idag!! Far betalade min hembiljett igår - Äntligen! Tänkte jag. Idag fick jag ett mail att resan var avbokad pga problem på sajten! Och det verkar inte vara det enklaste att få tillbaks pengarna! Lurendrejeri är vad det är! Grrr... Sen funkar inte Internet som jag vill heller! Det lägger av var femte minut!! Och så måste jag börja om igen! Jag som håller på med viktiga saker så som att söka jobb och planera resan till LA! Och för det tredje: Molly är på Zoo med förskolan hela dagen idag, så jag har Kate för mig själv. Och hon kan verkligen inte leka själv! Hon ligger bara på golvet eller i sin säng och suger på tummen! Det har varit gnälligt och grinigt hela dagen! Men nu sover hon iaf middag... Och jag har de roliga uppgifterna kvar att vika tvätten, plocka ordning i köket, samt städa badrumet... Stor suck! Skicka lite uppmuntrande mail till mig tack! Kan behövas...

Nä, nu ska jag åkergå till att fajtas med internet.. Undrar om jag får iväg några fler ansökningar innan det lägger av igen... SUCK

Puss o kram//Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0