Humöret har ändrats...

Tidpunkt: 21.55
Väder: 16 grader
----

Jag hade en ganska jobbig dag, som ni kanske förstår av förra inlägget... Men nu mår jag bättre. Livet är faktiskt ganska bra ändå - om man bara tänker efter! Jag måste sluta hänga upp mig på småsaker och se det stora istället (fick jag nyss höra av en smart person ;-) )!

Idag har jag skickat iväg ett dussintals ansökningar! Mestadels till Örebro. Det finns ju inte så mkt i Dalarna lixom =/ Det är alltid sån skön känsla när man har skickat iväg ett sånt mail eller brev! Då kommer pirret i magen och tankarna "kanske de ringer/mailar" och så blir man så glad när man får samtalet som säger att de är intresserade av en =)

Nu är det inte långt kvar, hörrni! Hihihi =)

Puss o kram//Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0