Hej hopp!

Tidpunkt: 12.30
Väder: över 20!
----

Nu är det soligt och skönt igen! Bort med regnet, hurra!!

Jag växte upp med att man inte skulle vara inne om det var fint väder ute, vi fick aldrig kolla på TV eller använda datorn om solen lyste! Då måste man ju ta vara på det fina vädret! Så det är lixom inbyggt i min kropp nu. Fint väder = vara ute. Vilket jag har tagit med mig till de här barnen här oxå. Ibörjan var jag stenhård. Inte ska ni väl vara inne när det är så fint väder ute?? (Jag hörde mors röst i huvudet, haha) Men efter ett tag kom jag ju på, det är ju jämt fint väder här under sommarmånaderna! Så visst hinner de vara ute och njuta! Och nu när jag föreslår att de ska gå ut och leka istället, får jag till svar: Det är för varmt!  Så man måste nog ta seden dit man kommer lite.. ;-) Här är det faktiskt okej att sitta inne och kolla på film fast solen skiner ute!

Puss o kram//Carin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha! Jag vet precis vad du menar, jag är programmerad på samma vis! ;) Jag får dåligt samvete om jag är inne när det är fint väder!

2009-05-07 @ 22:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0