En rolig nyhet

Tipunkt: 07.50
Väder: 10 grader
----

Faster Annika sitter och läser igenom mitt personliga brev, för att hon ska vidarebefordra det till en föreståndare på en förskola. Då upptäcker hon att jag har avslutat med att skriva att jag söker jobbet som fritidspedagog! Till en förskollärartjänst! Det är väl inte sån stor grej, för det fixar hon till innan hon skickar iväg brevet.. Bara det att jag har skickat samma brev till säkert 10-15 andra förskolor!!! Åååh! Hur oproffsigt är inte det..? Suck... Aja, får väl hoppas att de som läser ansökan kan bortse från det och se vilken kompetent medarbetare jag skulle vara iaf ;-)

Igår var det gym och spanska som gällde igen. Vi hade spanskaprov. Jag hade inte pluggat så överdrivet mycket, men jag tyckte det gick bra iaf. Jag tycker att det är för lätta prov, där man kan köra med uteslutningsmetoden! Så jag får mkt bättre betyg än vad jag är värd... Undrar om alla prov ser ut så här..? Nästa vecka är det bara prov som gäller; på måndag och onsdag är det muntliga redovisningar, men eftersom jag har gjort min behöver jag inte komma då. Jag behöver bara komma på fredag då det är det avlutande provet för hela kursen! Igår fick jag reda på hur jag låg till och hon sa om jag inte strular till det riktigt på sista provet så kommer hon antagligen ge mig ett A! (Det bästa betyget alltså..) Hade jag verkligen inte räknat med! Kul =) Hon hade tydligen gillat min presentation =) Så nu får man se till att plugga till det sista provet då!

Igår när jag var till parken med Kate, såg jag google-bilen! Alltså bilen som har kameror på taket och åker runt och filmar för att det ska läggas upp på google earth! Häftigt! Den såg riktigt skum ut, haha! Så om nån månad lr så kanske jag är med på google earth! =)

Puss o kram//Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0