Aldrig har jag jobbat så mkt för så lite pengar... tror jag iaf... ;-)

Tidpunkt: 17.20
Väder: 15 grader
----

Äntligen helg!!! Fatta vad man ser fram emot helgen varje vecka! Trots att det inte händer så överdrivet mkt... Ikväll blir det eventuellt Stoneridge mall och sen kanske filmkväll.
I morgon blir det gym, Wine Festival i Livermore och skridskoåkning.
Söndagen är än så länge helt öppen.

Det närmar sig, mina vänner. Snart är jag på svensk mark igen. Men förhoppningsvis blir det lite resor innan dess! =)

Jisses vad jag kommer att ha historier om USA och amerikaner att berätta för er när jag kommer hem :) Får ju bara hoppas att det både är positiva och negativa saker, så det blir lite variation!

Jag ska nog hålla det spanska talet om svensk midsommar tror jag.. Jag har precis skrivit en A4 om det, nu gäller det bara att få in det i skallen. Jag förstår ju knappt själv vad jag läser, haha!

Puss o kram//Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0