Vanilj är magiskt...

Tidpunkt: 16.30
Väder: 24 grader, soligt och fint!
----

Vet ni, jag tror faktiskt att vaniljsocker var den magiska ingrediensen, för kladdkakan var hur god som helst!! :D Jag satt ute på bakgården med Mai, Kate och Jeager och åt kladdkaka o glass! Mums! =)

Jag måste nog köpa solkräm snart, så att jag inte bränner mig... För röd vill jag ju inte vara..! Det gör så ont =/

Jag undrar hur länge jag ska jobba ikväll.. Blir säkert till 7-8... Sen ska jag träffa Mai och en ny au pair i Livermore. Vi ska gå till en vietnamesisk restaurant och äta. Spännande! Har jag aldrig ätit förut! Mai har föräldrar från vietnam, så hon får guida mig, hehe! Sen blir det nog smoothies på Panama Café och lite Phase Ten tror jag..

Tänk så många som läser min blogg, och så få kommentarer... Man undrar ju vilka som finns bakom de anonyma IP-adresserna...?

Puss o kram//Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0