Underbara barn!

Tidpunkt: 12.45
Väder: 21 grader, klart väder
----

Åh, jag måste ju bara dela med mig av ett samtal mellan fyraåringa Molly och mamma Ann! Det här fick jag höra av Ann igår när hon skjutsade mig till Mai.

Det var en dag när Ann tog med sig barnen till pizzerian, och då åkte de förbi där man svänger av till Mai.
Molly: Thats were Mai lives!
Ann: Yes, she does.
Molly: She have a boyfriend!
Ann: Really? Where did they meet?
Molly: At the airport!
Ann: Ok. How about Carin? Does she has a boyfriend?
Molly: No. He got kicked out!
Ann: Kicked out by who?
Molly: You know mom! Across the street!

Åh, vad jag skrattade när jag hörde det där!! Varken jag eller Mai har någon pojkvän. Och var hon fick flygplats ifrån har jag ingen aning om, haha! Och det där med att "he got kicked out" syftar hon på en kille som bodde hos sin faster ett tag för flera månader sen, som jag umgicks lite med. Men vi var aldrig tillsammans! Haha =)

Nu ska jag försöka mig på att göra en kladdkaka. Senast jag gjorde det var för flera månader sen, och resultatet blev helt misslyckat! Har ingen aning om varför, men jag hoppas ja lyckas bättre nu.. Den här gången har ja oxå vaniljsocker som jag köpte på IKEA för ett tag sen.. Hoppas det är den magiska ingrediensen, haha!

Snart kommer Mai över oxå, då ska vi sitta o lata oss i solen. Wonderful! Kanske ska jag försöka plugga oxå, har ju prov på måndag.. Men jag har absolut ingen studiemotivation... Det är alltid lika surt när det slår till... =/

Puss o kram//Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0