Tisdag

Tidpunkt: 07.50
Väder: 5 grader
----

Oj, vad det är kallt nu på morgonen! Sitter här och huttrar! Men det blir nog bättre fram på dagen iaf :)

Gissa om jag svettades på gymmet igår kväll! Trots att jag kom dit sent och inte hann vara där så länge, så blev det intensivt. För jag testade trappmaskinen, och den är ju mkt jobbigare än motionscykeln som jag annars brukar värma upp på! Men jag höll ut och trampade under hela tiden som jag hade tänkt! Kändes bra efteråt! :) Men sen blev det inte så mkt tid till magövningar, bara några stycken och sen var det ner och duscha som gällde...

Sen hade vi spanska prov! Och jag tyckte det var väldigt enkelt! =) Men är lite arg på mig själv (eller på den som konstruerat provet?) för på sista frågan skulle man sätta accanger på sex olika ord, och varje ord var värt tio (!!) poäng! Och vår lärare visade svaret på den frågan efteråt och det visade sig att jag hade ett fel!! Jag kan ju accanger ju, så det var ju ett totalt slarvfel!! Så det drar ner mitt betyg rejält... =/ Så nu gäller det att jag har alla rätt på resten av provet, för att jag ska få ett A... Hoppas att ja inte gjorde några fler slarvfel!

Vad skönt det är de här dagarna när barnen sover länge :) Klockan är snart åtta, och jag hör inte ett ljud från Kate! Jag är så extremt morgontrött så det finns inte... :( Men så gillar jag att vara uppe sent på kvällen oxå..

Puss o kram//Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0