Strålande sol och gröna berg - våren är nog snart här trots allt!

Tidpunkt: 22.30
Väder: 7 grader, stjärnklart
----

Så var man hemma från gym o spanska då... Men så mkt gymmande blev det inte, hann bara gymma i 45 min för Ann kom hem sent. Så jag hann ju knappt bli svettig :(
Och spanskan gick väl helt ok. Men vi har prov på onsdag, som jag inte ser fram emot... Jag tror inte d kommer gå så jättebra. Känns som proven går sämre o sämre, det första gick jättebra, det andra lite sämre, och nu det tredje ännu sämre, haha! Men vi får väl plugga på o hoppas på det bästa ;-)

Dagen idag har varit helt ok. Inga jobbiga skrikiga barn, vilket alltid är skönt :) Vi hade några sköna timmar i parken med strålande sol och lekkamrater! Jag tog med en filt, så hade vi lite picknick :) Tyvärr var det inget drakflygarväder... Men däremot testade vi Mollys freesbee och det gick så bra! =) Jag hade tänkt cykla till biblan med barnen efter middagsvilan, men tjejerna sov ända till halv fyra, respektive halv fem idag! Måste vara rekord tror jag! Så vi hann inte med det, utan stannade hemma och hade vattenkrig istället! Vilket var jättekul! :) Jag blev inte alls blöt, men det blev Jacob och Molly! Haha! Kate hade inte vaknat än, så hon klarade sig... ;-)

Nu säger jag god natt!

Puss o kram//Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0