St Patricks Day

Tidpunkt: 17.15
Väder: 19 grader, soligt
----

Det har varit en helt underbar dag vädermässigt idag! Började kl tio o då cyklade jag till parken med Kate. Så varmt o skönt! Sen tog vi en vända till biblan oxå. Jag har läst ut min bok, så jag behöver en ny till motionscykeln. Men vet inte riktigt vad jag letar efter, så jag kan bara hoppas på att jag blir nöjd med boken jag valde. Ge mig gärna boktips! När De två sista böckerna i Twilight-serien kommer i pocket ska jag köpa dem, därför vill jag inte låna och läsa dem innan.

Idag är det St Patricks Day och trots att min värdfamilj inte har några iländska gener, så pyntas huset i grönt och barnen går grönklädda. Min värdmamma älskar allt vad högtider heter! Ständigt är det något på gång! :)
Eftersom jag är ganska ofta i biblan så känner personalen igen mig och hälsar mig med mitt namn när jag kommer in. Idag fick Kate komplimanger för sin fina klädsel (grön klänning, gröna byxor och grön tjocktröja) sen vänder sig kvinnan till mig: And what the heck is wrong with you?? (Fast med ett leende på läpparna) Hon syftade på att jag inte hade något grönt alls på mig. Haha, hon är rolig hon :)

Nu sitter jag o försöker göra spanska läxan, men jag känner mig så himla seg o risig. Ont i halsen, huvudvärk och allmänt trött. Kul liv...




Puss o kram//Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0