Ny telefon!

Tidpunkt: 14.50
Väder: 23 grader!
----

Jag bestämde mig trots allt att köpa en ny telefon. Min svenska har jag tappat allt för många gånger, så nu måste man trycka ihop den om man ska höra vad personen i andra änden säger, och så funkar lyset på den lite då och då, så ibland är det svårt att skriva sms. Och ibland slocknar den t o m helt. Så nu köpte jag den billigaste jag kunde hitta utan abonemang. Det blev en Samsung för 40 dollar, och vet ni vad! Nu har jag t o m täckning i mitt rum! :) Innan har jag haft väldigt dålig täckning här, så det knappt gått att ringa. Men det konstiga är ändå, att när jag sätter i mitt svenska sim-kort i min svenska telefon, så har jag täckning, och när jag satte i mitt amerikanska sim-kort i min amerikanska telefon så har jag bra täckning. Så det måste nog vara någon kombination av min svenska telefon och mitt amerikanska sim-kort som inte funkar så bra...? Eller...?

Shit, nu har jag mycket att plugga! Prov på måndag! Vi ska kunna väderlekar, sporter, massa oregelbundna verb och massa glosor! Och jag vill gärna inte fortsätta i den neråtgående spiralen, som jag hittills har hamnat i...

Idag är sommaren här! Jag har klänning på mig, hurra! Såå varm o skönt!

Nä nu måste jag nog återgå till böckerna... suck!

Puss o kram//Carin

Kommentarer
Postat av: Klas "Sommarkillen" Karlsson

heeej

va du gör mig avis me alla ord du skriver om hur skönt väder du har. Här i falun så snöar det som fan just nu, när jag skriver detta inlägg till dig. Jag saknar sommaren som bara den. Men den kommer väl så småningom. Lycka till me studierna..



kram

Klas

2009-03-27 @ 18:55:12
URL: http://klabbesworldtwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0