Månda'n känns i både kropp o själ

Tidpunkt: 10.00
Väder: 12 grader, solen skiner
----

I feel like shit! Vaknade upp med världens mest svullna hals och täppt i näsan! Mår inte alls bra idag =/ Sån tur var så var inte barnen vakna så tidigt idag, utan jag kunde lägga mig på soffan o sova lite till efter att Ann och Jacob åkt till jobb och skola. Tjejerna vakande inte förrän vid åtta-tiden. Skööönt! Och de är ganska duktiga idag. De leker själva och kräver inte min uppmärksamhet så mkt.. Just nu sitter de o kollar på Scooby-Doo. Ja, jag låter de göra de idag när jag känner mig halvdöd och inte orkar göra nåt med dem.

Hade en toppenhelg som vanligt. Jag var knappt hemma nåt, utan sov hos Mai två nätter i rad. Andra natten sov även Maria där (en tysk au pair) och vi hade hyrt film och åt gott. Fast jag såg inte mkt av filmen utan somnade på en gång :) Men helgen var lite av en besvikelse oxå, för vi missade paraden som skulle vara i SF. Sent på lördag kväll fick vi reda på att paraden hade varit på lördagen och inte på söndagen som vi hade trott! Och ingen hade sagt nåt till oss! Suck!

Har inte pluggat så mkt i helgen som jag hade velat heller, eller som jag känner att ja måste göra... Och vi får se hur d går med gymmandet ikväll när ja mår så här... Suck! Vill inte!

Bäst att lägga sig i soffan med en kopp thé...

Puss o kram//Carin

Kommentarer
Postat av: Klas

neeej neeej och åter neej...jag har inte sett många av detta års delfinaler och final. Jag skriver som jag gör, med ett utifrån-perspektiv. Jag är bara så trött på att medierna i sverige TROR att alla är så intresserade av detta sjukliga, och jag menar sjukliga spektakel. Men tack och lov så är det ju nu över...:)



kram

Klabbis

2009-03-16 @ 18:44:14
URL: http://klabbesworldtwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0