Jag har det nog ändå rätt så bra...

Tidpunkt: 08.20
Väder: 4 grader
----

Nog finns det en del saker som jag skulle vilja ha annorlunda här, saker som jag kommit på i efterhand spelar större roll än vad man tror. Men trots det så har jag nog det ändå ganska bra här. Jag tar hand om ett par tjejer som jag älskar, och jag har härliga vänner som jag träffar på fritiden. Varje helg händer något som man ser fram emot. För det mesta iaf. Den här helgen är det student- och au pairträff i Norska kyrkan på fredagen. Det var ett par månader sedan jag var där nu, så det ska bli kul att gå dit igen! Undrar om de har saknat mig, hihi ;-) Efter det blir det utgång med Kirsten i San Francisco. Det var oxå ett tag seg, så det ska bli skoj! På lördag är det karaokefest hos en kille i Dublin. Spännande! Jag har då aldrig sjungit karaoke förut, fast jag tror iofs inte att jag kommer våga sjunga på lördag heller ;-) Det blir nog att jag tittar på!

Nu väntar jag på att Mai ska ringa, hon kanske ska komma hit med sin lilla pojke. Nice! Och ikväll blir det gym och sen spanska.

Chip o hoj!

Puss o kram//Carin


Kommentarer
Postat av: Maja

Hej!

Å äntligen kan jag följa din vardag igen!

Jag är som sagt åter igen men resan var toppen! Vill ut å resa igen! Du är kvar i USA i Juni eller Augusti? Funderar på å ta mig råa och åka över!

Ta hand om dig vännen!

Kram från Maja

2009-03-05 @ 18:45:22
URL: http://majalenasofi.blogg.sese
Postat av: Klas

I helgen så ska jag göra en kul sak. Jag ska åka till månen, och där så ska jag ställa mig och sjunga en serenad för dig....:)



kramis

2009-03-06 @ 23:55:17
URL: http://klabbesworldtwo.blogg.se/
Postat av: Klas

heeej

Va fiiiina inlägg du skriver i min blogg....:)

2009-03-07 @ 00:13:18
URL: http://klabbesworldtwo.blogg.se/
Postat av: Klas

jag får önska dig en bra helg.....ha det jättefint



kram

2009-03-07 @ 00:25:05
URL: http://klabbesworldtwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0