Idag vill jag bara lägga mig i sängen och dra täcket över mig...

Tidpunkt: 08.50
Väder. 10 grader, molnigt
----

Usch vad jag är på dåligt humör idag. Jag vaknade före väckarklockan av att Molly skrek och bråkade. Hon hade "en av de dagarna" och jag blir inte mindre irriterad när jag hör hennes mammas sätt att försöka få henne att sluta; erbjuda henne en massa saker som ger Molly tillfälle att säga (nej skrika) nej till. Hon skriker t ex att hon vill se en hästfilm, och när mamman räknar upp ett anta filmer; vill du se den här? eller den här? eller kanske den här? och hon säger nej till alla! Jag menar, låt henne inte titta på film när hon beter sig så där!! Jag blir tokig!! Så jag får se hur den här dagen utvecklar sig... Just nu sitter Molly i badet och Kate är i mitt rum och leker med plastkoppar och skålar... Det ser inte ut att bli en parkdag idag, för det är mulet, så kanske vi cyklar hem till Mai istället. Ska ringa o prata med henne snart... Idag känner jag för att ringa hem till nån i sverige oxå! Jag har nämligen autogiro på min mobil där de drar 40 dollar i månaden som jag kan ringa för, och jag gör aldrig av med de pengarna! Så då kan man lika gärna ringa utomlands :) Undrar bara vem det blir....

Nu måste jag ta några djupa andetag...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10...och sen var det dags att städa undan frukosten!

Puss o kram//Carin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0