Hur ska jag kunna lämna det här??

Tidpunkt: 10.10
Väder: 11 grader, soligt
----

Gårdagskvällen var helt galet kul! Jag, Mai och Julia (en tysk au pair) gick ut i Livermore. Livermore i sig är egentligen inte så roligt, det är en liten håla. Men igår träffade vi så sjukt sköna människor, och jag tror inte vi har skrattat så mkt på hur länge som helst!! :D

Fast resten av gårdagen var ganska seg... Jag umgicks med Mai hela dagen. Det började med att hon kom och hämtade upp mig före nio, och så åkte vi till College för att gymma. Men vi kom snabbt fram till att lördagsmornar är inte en bra tid att gymma! Vi var sjukt trötta och lata! Så så mkt träning blev det inte...
Resten av dagen åkte vi mest runt i bilen mellan Livermore och Dublin, för Mai ville hitta en frisör. På eftermiddagen åkte vi hem till Mai och spelade lite kort och umgicks med hennes familj. Hennes värdpappa grillade kyckling, hur gott som helst!

Nu ska jag göra mig i ordning och göra lite picknick, sen ska jag, Mai och Julia träffa Kim och Anna i en park i Pleasanton. Det blir nog bra tror jag. SOMMAREN ÄR HÄR!! Så nu har jag klätt på mig kjol och linne =D

Puss o kram//Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0