Helg!

Tidpunkt: 12.20
Väder: Molnigt
----

Hej alla glada!
Nu är jag hos Mai och skriver, medan hon gör sig iordning. Vilken tid hon tar pa sig...!! ;-) Jag har sovit här i natt och idag ska vi träffa Maria (en annan tysk au pair) och aka till shoppingcentret.

Igar var jag pa lunch-dejt. Det var kul =) (Jag var som sagt ledig igar) Vi träffades pa Applebees och at lunch och sen gick vi pa bio. Vi sag Watchmen. Den var okej, och handlade om superhjältar. Fast jag tyckte nog inte att de var nagra hjältar direkt... Den var ganska tragisk.. Helt okej film, men jag kommer inte att se den igen. Men om man gillar superhjältar och att saker sprängs o sa där sa kan man ju se den.. Iaf, eventuellt kommer jag hänga med honom till hans gym idag. Det var tydligen gratis för gäster idag. Men vi far se om han ringer, och om jag har tid...

Imorgon är det St Patricks Day och vi är ett gäng som ska ta oss in till SF i morgon för att se pa paraden. Det blir kul! =) Jag kommer ta bilder sa ni far se sen!

Jag börjar fa lite snö-abstinens. Jag vill verkligen komma iväg och aka snowboard! Maste bli av snart!

Puss o kram//Carin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0