He is just not that in to me..!

Tidpunkt: 01.34
Väder: 12 grader
----

...tänk att det skulle till en film för att man verkligen skulle förstå det..! Suck...

Filmen var iaf jättebra! Fast lite tragisk.. Varför är det egentligen så att det bara är killen som har rätten att ringa upp eller höra av sig? Om vi tjejer gör det, så verkar vi för angelägna eller desperata lr nåt... Nä, vi ska bara sitta hemma och vänta. Och ringer inte telefonen, nej då är han inte intresserad helt enkelt. Vem har gett killen uppgiften att vara den aktiva? Det känns så väldigt 1800-tal att allt hänger på killen, och att tjejen bara ska vara passiv!

Jag jobbade mellan 11 och 19 idag. Jag gick till parken med barnen så de fick lite frisk luft. Och frisk luft fick de allt, det var riktigt drak flygar-väder! Synd att vi inte hade någon drake bara..

Efter jobbet skjutsade min värdmamma mig till Dublin där jag träffade Kirsten. Vi gick till Coldstone och åt glass. Bananasplit! Mums! Killen där kände igen mig och frågade var jag hade min killkompis som jag brukar vara med, haha! (Han menade Zach) Och sen när jag skulle betala så frågade han om jag ville ha dricks! Ja tack sa jag självklart! =) Men han menade ju att fråga om jag ville ha kvittot! Haha, kul var det iaf! Så nästa gång ska jag fråga Can I have some tip please? Undrar om han kommer ihåg det! =) Han är grymt söt den killen! Men han kan nog inte vara mer än 18 år tror jag..

Efter glassen så gick vi på bio och såg He is just not that in to you, och efter det gick vi förbi Starbucks för att se om det var nån där man kände. Och det var det så klart:) Zach var där med några kompisar som spelade schack, och i soffan satt Anna och Kim. Så då stannade vi ett tag och pratade med dem, tills det stängde 01.00. Och sen skjutsade Kirsten hem mig.

I morgon blir det Emeryvill tror jag. Det var så länge sen jag var där! Jag behöver min dos av Sverige genom IKEA, haha! =) Men jag får försöka att låta bli och shoppa så mkt... Får se hur det går..

Nu ska jag krypa ner i min kalla säng... Sov så gott där hemma! Eller god morgon rättare sagt...

Puss o kram//Carin

PS. Förresten, grattis Tobbe på födelsedagen!! Hälsa honom, ni som känner honom:) DS

Kommentarer
Postat av: Klas

Jag tycker lite som du, men åt andra hållet. Jag blir rätt så irriterad på att det alltid är killen som ska höra av sig. Tycker att det borde kunna va lika åt båda hållen, hade gärna sett att tjejen kunde höra av sig också. Håller med om att det är trist med dessa 1800-tals fasoner......



kram

2009-03-01 @ 13:12:39
URL: http://klabbesworldtwo.blogg.se/
Postat av: emma

skulle du kunna hjälpa mig med ett arbete tror du????? engelskproffset:Phaha svara mig så fort som möjligt... pussisar

2009-03-01 @ 17:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0