Gissa vem som har bränt sig då??

Tidpunkt: 10.15
Väder: 13 grader, soligt men blåsigt
----

Är det inte typiskt? Jag köpte ju faktiskt solkräm på Safeway innan vi åkte till parken. Men sen glömde jag den i bilen och sen låg vi några timmar på gräset och pratade, åt picknick, skrattade, tog kort och solade! Märkte så klart inget just då, utan det var efteråt när vi var inne i en affär som jag kliade mig på ryggen och märkte att det gjorde ont. Då säger jag till Mai: I think I burned my back. Och då tittar hon på min rygg och utbrister: Yes, shaisse! Inte direkt den reaktionen man vill ha ;-) Men jag ser ju varför när jag tittar mig i en spegel! Är helt röd på ryggen! Ni vet, så där fult röd med vita linjer efter linnet! Hemskt! :-( Men, men.. nu har jag väl invigt sommaren på riktigt kanske...

Det har varit sommarväder hela helgen! Vi har egentligen inte gjort så mkt, mer än att prata om att vi ska plugga ;-) Men sen har vi mest slappat, haha:-) Men det har varit en skön helg! Skönt med hela två dagar ledigt!

Mais värdföräldrar är så roliga! Vi satt på en restaurant igår och åt och så nämnde jag att jag vill ut o resa o se mig lite om innan jag åker hem. Och då säger hennes värdpappa: Ja men du kan ju hänga med oss och campa. Vi älskar att campa, och om inte Mai vill följa med kan du ju ta hennes plats! Mai tyckte inte det var en så bra idé haha :-)

Men nu är det måndag igen, vilket innebär jobb, gym, spanska, flera gånger om... Ikväll har jag spanska-prov. Håll alla tummar ni har!


I tisdags var det Kates födesedag och då gjorde hennes mamma en grön Tinkerbell-tårta till henne! Att ha klistermärken på, var Kates idé. Och, varför inte..? ;-)


Kate pyntade mig med klistermärken!

Jag och tyskarna Mai och Julia i Pleasanton's Sports Park på lördagen.


Puss o kram//Carin

Kommentarer
Postat av: nathalie

gillar tårtan =)

2009-03-30 @ 20:09:46
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0