Funderingar...

Tidpunkt: 13.07
Väder: 11 grader, soligt men kyligt...
----

Det blev ingen park idag, både jag och Mai för för trötta och slöa... Men istället åkte jag till Rite Aid för att skriva ut några foton till scrapbooken. Men jag är så ledsen för en CD-skiva med massor av mina bilder funkar inte! =( Jag måste typ ha en mac-dator för att kunna se dem! Var hittar jag en sån?? Suck! Men sån tur var hade jag några bilder i min telefon oxå som jag kunde skriva ut...

Jag vill bara säga att jag trivs så otroligt bra här i Kalifornien!! Det är helt underbart väder! Och helt underbart folk! Förutom de amerikanska killarna förstås då, som man ska försöka förstå sig på... hm... Lexikon tack!? Jag måste erkänna att jag har inte längat hem till Sverige ett enda dugg (förutom nån period när jag hade det som jobbigast med min gamla familj..). Men själklart är det ju vissa människor som jag längtar efter, ni får inte tro nåt annat! Ingen nämn, ingen glömd! Jag önskar att det vore enklare för mig som utlänning att kunna flytta hit och få jobb, bara... Varför kan man inte få bosätta sig var man vill i världen?? Ett alternativ är ju så klart att förlänga au pairtiden.. Fast jag tror att jag har gjort mitt som au pair i sommar. Fast nanny däremot... tänk att ha sitt eget hem att komma hem till på kvällarna och helgerna. Det ni! Ja, det är mkt funderingar som rullar... Och det känns som om jag kommer att åka hem i morgon!! Tiden går så himla fort!! Hjälp! :S Och jag som har så mkt kvar jag vill göra! Igår surfade jag lite efter surfinlektioner. Det skulle vara himla kul att åka till havet och lära sig surfa! =) Några au pairer pratar om att hoppa fallskärm oxå. Men jag tror inte jag hakar på det, det kostar 160 dollar.... Det gäller att prioritera... Fast det hade ju vart lite tufft iofs ;-)
 
Nu ska jag gå o äta lite lunch!

Puss o kram//Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0