Flygande drakar och freesbees

Tidpunkt: 08.00
Väder: 4 grader, blå himmel
----

När jag kom hem från karaoken med Mai igår kväll mötte Molly mig i dörren och var jätteuppspelt. Look what I got in ur room! utbrast hon på en gång och drog med mig till mitt rum. Där på golvet låg det en lila freesbee, och så berättade hon att de hade köpt drakar oxå! (Såna man flyger med alltså) Hon var jätte entusiastisk och hade säkert gärna gått ut på en gång och lekt med freesbeen och draken! Det var så härligt att se :) Hon berättade att de hade varit på Target och köpt dem och Kate och Jacob hade fått en varsin freesbee och drake oxå :) Så idag hoppas vi på drakflygarväder! =)
Men nu är det frukost som gäller...

Puss o kram//Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0