Emeryville

Tidpunkt: 20.00
Väder: 14 grader, regnigt
----

Jaha, så var det regnigt idag igen... Jag tycker det ska bli sååå skönt när våren kommer! Men vi har faktiskt haft några fina dagar med sol och blå himmel. Så jag ska inte klaga såå mkt.. =)

Idag åkte jag till Emeryville med Kirsten. Det är ju inte lika kul att vara där när det rengar, men det blev iaf ett obligatoriskt besök på IKEA (jag längtade verkligen till att flytta till egen lägenhet när jag gick runt där! :) ) och sen blev det besök på sminkaffären och en klockaffär. Lunch hann vi även med på Fuddruckers. Sen sprang vi mellan affärerna för att skydda oss mot regnet. Ingen av oss hade tagit med ett paraply, så det såg nog rätt roligt ut tror jag!

Efter Emeryville åkte vi till Michaels, vilket är en stor scrapbooking affär! Där hittade vi mkt roligt :)

Sen skjutsade Kirsten mig till Bart och jag åkte hem. Nu är det Americans funniest homevideos på TV som familjen tittar på. Där händer det mkt roligt! =)

Här kommer några bilder som jag tog i parken för några dagar sedan.












Puss o kram//Carin

Kommentarer
Postat av: Klas

Men Carin, du borde ju bli fotograf, för det var väldigt fina bilder du har tagit. Jag gillade dem skarpt. Jag har dock enbart vintriga bilder att bjuda på i min blogg, så jag är sjukt avis på att du har så bra väder.



kram

2009-03-02 @ 15:33:21
URL: http://klabbesworldtwo.blogg.se/
Postat av: Klas

heeej

det är klart jag har läst din blogg, men vi har ju typ värsta snöovädret här i Falun. Så hade gärna tagit lite regn framför snöoväder.



kram

2009-03-02 @ 16:43:53
URL: http://klabbesworldtwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0