7 månader idag!

Tidpunkt: 13.50
Väder: 18 grader, soligt: SOMMAR
----

Tänk, det känns som om det var igår jag firade sexmånader i USA! Tiden går så fort! Kanske jag borde börja räkna ner istället... Fast jag vet ju iofs inte hemresedatumet än, och så känns d som om man kommer närmre slutet då! Så nej, jag räknar fortfarande upp :)

Underbart väder idag! Vid nio-tiden tog jag och Kate en promenad till parken. Hon ville testa sin nya dockvagn! Så vi promenerade den här gången:) Gick bra på vägen dit. På vägen hem gick det däremot lite segare... Men vi kom hem till slut iaf.. Då tog vi cykeln med cykelkärran och åkte hem till Mai. Där satt vi ute på bakgården. OJ vad solen brände! Jag skulle haft kjol på mig! :) Bebisen satt i en såndär bebis-stol med massa leksaker, och treåringen sov. Tänk att hon sover till fram till lunch! Vilken lyx! Mina tjejer vaknar ju vid femtiden på morgonen =/ Efter det åkte vi iaf o hämtade Molly på förskolan, och nu ligger tjejerna och sover middag.

Nu har jag lite idéer på framtiden! Det känns så kul! =) Jag har verkligen fått blodad tand för det här med att resa och upptäcka, mer än så säger jag inte ;-) Men först måste jag iaf hem till Sverige och tjäna pengar! Åh va spännande!

Puss o kram//Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0