Hej då!

Nu skriver jag troligtvis mitt sista inlägg här på bloggen. Vill bara säga att jag är hemma i Sverige hos familjen igen och det känns så bra! Det har varit ett underbart år, men nu känns det bra att vara här igen!
Kul att ni har följt min blogg de här tio månaderna och tack för de kommentarer jag har fått!

Enligt New York så är klockan tre på eftermiddagen nu, men här i Sverige är den nio på kvällen, och jag känner mig redan helt i fas med svensk tid för jag är så trött! Flygresan gick bra, men jag sov endast tre timmar i natt, så nu ska det bli skönt att gå och lägga sig.

Min svenska mobil fungerar igen, och även facebook, så vi hörs där och sen hoppas jag att vi syns snart!


Äntligen hemma - med dubbelt så många väskor som när jag åkte!



Puss o kram//Carin

Kommentarer
Postat av: Klas

Välkommen hem...



kram

2009-06-02 @ 01:49:51
URL: http://klabbesworldtwo.blogg.se/
Postat av: Daniel Ledstam

Hej Carin!

Välkommen hem !!!

Vad roligt att du är i Sverige igen.



Vi ses på bröllopet!

Kramar från Hallsberg.

2009-06-03 @ 20:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0