Videohälsningar

Tidpunkt: 14.00
Väder: 10 grader, mulet
----

Här kommer videoklippen som jag skrev om i förra inlägget. Jag hoppas att de funkar. Och om de väl funkar, så får ni ha överseende med den bristande kvalitén ;-)


Det här är min vän Zach (Zachary).


Här är det min tur att prata. Lägg dock märke till att jag helt plötsligt börjar prata engelska! Tanken var ju så klart att jag skulle prata på svenska, haha! Men jag kommer på mig själv efter ett tag =)


Här är mitt andra försök, och jag lyckas faktiskt prata svenska under hela inlägget! Hurra till mig, haha ;-) Men vad konstigt det är att höra sig själv prata svenska! Och det känns även väldigt ovant att göra det ;-)

Här är ett videoklipp med Zach och hans italienska vän Angelo. Angelo har varit här i ett par veckor bara och på videoklippet pratar han italienska och Zach pratar spanska. (Zach pratar sex eller sju språk flytande, inklusive danska. Svenska har jag inte hört han prata, men han kan skriva=) )

That´s it for now

Puss o kram//Carin

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hejsan! Vad kul att du har hittat hit:) Haha ja det med vädert, jag sökte på google och gick den vägen. Är verkligen inte bra på det med datorer;) haha.. Ja vi hade skoj när vi gick ut, men klubben var lite si och så precis som du sa;) haha. Vi får träffas någon gång så får du ta med oss ut på något bättre:) Hoppas att allt är bra med dig och att du hade en trevlig helg!:) Kramar

2009-02-16 @ 07:56:04
URL: http://enjoyyourlife.blogg.se/
Postat av: Klas

Heeeej

Vad otroligt kul det var att se dina små videos. Kommer ihåg från när jag va i USA, att på Starbucks hade de grymt gott kaffe, vad gillar du det? Vad tycker förresten amerikanarna om Starbucks?

Jag hade inget val i helgen när det gäller melodifestivalen, jag va ju på middag, och där så var man ju tvungen att se på melodifestivalen. Men det är ju också så sjukt kul att skriva om spektaklet...:)

Hur länge till ska du förresten vara au pair?



mååånga hälsningar från ett vintrigt falun

Klas

2009-02-16 @ 11:27:53
URL: http://klabbesworldtwo.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag är så himla glömsk, men det vet du väl också...:) Men jag glömde att nämna när jag fyller år, det är den 8:de mars...då vet du det..



tjolahopp

Klas

2009-02-16 @ 21:01:21
Postat av: daniel ledstam

Hej Carin. Tack för hälsningen.

Jonas och Sandra har förlovat sig!

Det blir nog bröllop inom en snar framtid....

Kanske före sommaren, vi får snart veta...

Kram Daniel

Ps.Här i Hallsberg har vi en härlig vinter med mycket snö och sol för en gångs skull, underbart!

2009-02-17 @ 23:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0