Spansk läxa

Tidpunkt: 8.50
Väder: 10 grader, molnigt
----

Nu har det varit sjukstuga länge nog här tycker jag... Kate är snorig och hostig, har varit det alldeles för länge! Och Molly är oxå hostig, men hon går iaf i skolan. Idag är dock Jacob hemma från skolan, för han har feber o är förkyld... Suck, när ska det sluta? Hittills är jag den enda som klarat mig frisk. Men vi får väl se hur länge det håller...

Igår fick vi läxa på spanskan. Vi ska skriva tre hemliga meningar. T ex: Jag gillar att sjunga falskt i duschen. Och de måste vara sanna, för hon ska läsa upp lapparna i klassen och sen ska vi gissa vem som skrev det. Hjälp! Jag har ingen aning om vad jag ska skriva!

Puss o kram//Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0