Underbara värdföräldrar

Nu är jag i Mais rum och väntar pa att hon ska äta klart. Alltsa hennes värdföräldrar är helt otroliga:) Sa underbara! Kvällen da det var Superbowl följde jag med dem till en restaurant och at och da fragade Mais värdpappa vad jag ville ha att dricka, och jag svara som vanligt "Lemonade". "Are you sure? I mean you can have boose (alkohol) if you want to, you are over 21" säger han da. =) Och nu när jag gick in pa Mais rum för att vänta sa säger han att jag gärna far sitta ute med dem om jag vill "vi har vin, eller öl, ta vad vill ha" Haha, helt underbart=) Men det känns ju lite konstigt, eftersom Mai inte är 21, sa... Men jag nöjer mig med att sitta här med datorn i knät och vänta pa henne:) Och nu har hon kommit, sa nu ska jag logga ut härifran.

Puss o kram//Carin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0