Mitt schema

Tidpunkt: 09.15
Väder: 6 grader
----

Aldrig har jag haft så mkt att göra, och så många vänner att träffa som jag har just nu. Och jag älskar det! Jag behöver aldrig fundera på vad jag ska göra på kvällen, eller i helgen. Alltid är det något som dyker upp. Fast just nu finns det inte så mkt tid till spontanaktiviteter under veckodagarna. Så här ser mina veckor ut för tillfället:

Måndag:
Spanska 19-21.15
Tisdag: Gym ca 2 h
Onsdag: Spanska 19-21.15 (au pair-träff på Starbucks i Dublin, om jag orkar, efteråt)
Torsdag: Ev gym 2 h. Funderingar finns på att flytta starbucksträffarna till torsdagar istället för onsdagar, för så många har lektioner på onsdagskvällar.
Fredag: Helg! Bio? Utgång? Starbucks?
Lördag: Gym ca 2 h, om jag inte gymmade på torsdagen. Varannan lördag jobbar jag även 3-5 h.
Söndag: Helg! Au pairträff i norska kyrkan, en gång i månaden. Obligatorisk au pairträff med vår LCC en gång i månaden.



Puss o kram//Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0