Mitt första prov på vääääldigt länge

Tidpunkt: 22.30
Väder: 8 grader
----

Nu var det väldigt längesen jag gjorde ett prov! Så det var med delade känslor jag satte mig och gjorde spanska-provet! Första känslan när vi fick provet och hon började läsa texten som vi skulle höra och förstå var: panik! Jag förstod inte ett ord! Jag måste chansa på varenda fråga! Men när hon slutat läsa bröt det ut ett liv av frågor i klassrummet! Det var inte bara jag som inte förstod ett jota! Hon hade gett oss fel prov! =) Så sen när jag fick det riktiga provet kändes det mkt lättare! Jag förstod ju faktiskt det här..! :) Så provet gick helt okej.. Vissa saker kunde jag verkligen, vissa var jag ganska säker på och vissa fick jag gissa... Men jag hoppas det gick bra iaf...! Blir spännande att få se resultatet! Hoppas vi får det på nästa lektion!

Nu ska jag gå o sova!

Puss o kram//Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0