Måndag

Tidpunkt: 14.10
Väder: 16 grader, soligt
----

Så, tjejerna sover, och jag hamnar återigen här... Helgen var lyckad. Jag hade så kul med Mai i San Francisco i fredags och lördags! Vi träffade på V på fredagen oxå, vilket egentligen inte var planerat... Och tror det slutade med att han blev sur på mig. Så jag tror inte jag kommer höra nåt från han igen.. Hm.. Sorry... :( Jag o Mai sov iaf på ett hostel i SF, och på lördagen shoppade vi och gick omkring och njöt i solskenet. Det var säkert 25 grader varmt! :) Underbart! Fast vi var ganska trötta.. Till slut bestämde vi oss iaf för att åka hem. Fast det tar ju ganska lång tid att komma hem, så vi var inte hemma förrän vid femtiden på lördagseftermiddagen. Men då tog vi med oss en filt och gick till parken för att njuta av det sista solskenet innan solen gick ner. Jag tog med spanskaboken och Mai förhörde mig:) Perfekt att ha en kompis som har läst spanska! :) Men jag ska betala igen genom att förhöra henne på hennes engelskaläxor som hon kommer att få :) Men vet ni vad... i parken träffade jag en såå söt kille..! Trodde inte att det fanns några snygga singelkillar i Livermore. Särskilt inte i parken! :) Vi bytte iaf nummer, och har smsat varandra lite. Och idag kom han till parken igen när jag var där med tjejerna. Han är hur snygg och trevlig som helst! :) Life is good! Haha :D
Ikväll har jag spanskaprov.. Har ingen aning om hur det kommer att gå... Eftersom jag missat de två första lektionerna, så vet jag inte riktigt vad de tog upp då, och jag förstår inte riktigt planeringen som jag fått av läraren... Så det blir minst sagt spännande. Men jag fick iaf en av böckerna på posten i fredags, så jag har kunnat träna lite. På det jag tror vi ska ha på provet ;) Aja, nu måste jag nog gå o plugga lite iaf...


Union Square

Snälla åk lite snowboard åt mig! Jag saknar det!

Puss o kram//Carin

Kommentarer
Postat av: Klas

Åh vad jag saknar värmen, det lät så skönt när du satt på filten och hade det gött i värmen. Jag vill verkligen ha värme nu...skriver från ett Falun där det är massor med snö och -11.



ha de

Klas

2009-02-03 @ 04:01:46
URL: http://klabbesworldtwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0