Hej bloggen!

Nu sitter jag pa Starbucks i Dublin med Zach. Vi har varit har hela dan ungefar. I morse sov jag till tolv ungefar. Saa sjont att ga upp nar man vill! Vid tva-tiden smsade han o fragade om ja ville umgas med hsn idag. Jag hade anda inget inplanerat sa sjalvklart ville ja det :) Sa sedan tretiden har vi varit i Dublin. Fick aven traffa hans Italienska ragg, hihi. Hans brytning ar saa underbar!:) Nu ar klockan nio o vi vantar pa Kim o Anna som slutar jobba halv tio. Det blir nog sent idag oxa. I morgon ska ja aka till Oaklands Zoo med en svensk tjej som heter Mela. Det blir forsta ggn ja umgas med henne, ensam. Det blir nog kul :) Forresten, jag o Zach har spelat in en video harifran. Den ska ja lagga upp pa bloggen nar ja far mojlighet :) (och nar jag vet hur man gor...) Vi hors senare! Puss o kram//Carin

Kommentarer
Postat av: Klas

Detta inlägg är lite typiskt mig, men jag är lite glömsk av mig, som du kanske vet...:)



Men jag ville bara skriva och önska dig en bra alla hjärtans dag, fast en dag sent då....men det är ju tanken som räknas...:)



kram

2009-02-15 @ 19:56:44
URL: http://klabbesworldtwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0