Fredag

Tidpunkt: 12.00
Väder: 11 grader, soligt
----

Helt otroligt.. Jag lyckades få tjejerna i säng idag utan bråk och skrik! Annars brukar det låta: Im not tired! I dont wanna take a nap! I want mama! osv... Men inte idag :) Men det behövde jag verkligen, för i övrigt känner jag mig inte riktigt på topp.. Till viss del beror det på att jag ska jobba i morgon oxå.. tröööök... Vill ha min helg ifred!

Ikväll ska jag hem till Mai. Vi ska cykla till target och köpa onyttigheter, och sen ska vi äta ute, och sen hem till henne och titta på film! Myyys! =)

En fråga som jag funderar på: varför kan inte killar tala klarspråk? Jag blir så trött på det.. Jag menar, säg vad ni tycker! Vi kan inte läsa era tankar, lixom!!



Igår träffade jag Kirsten i Dublin. Vi åt på Fuddruckers (hamburgerrestaurant, med riktiga hamburgare), köpte glass på Coldstone och umgicks på Starbucks. Innan jag mötte upp henne där, shoppade jag lite på en affär som heter Tillys. Hittade bland annat jeans! Blev så glad! :) Det svider alltid lite i plånboken när jag shoppar.. Men nu var det faktiskt väldigt länge sen jag gjorde det, så jag försöker tränga bort den känslan!

Nu ska jag hoppa in i duschen så jag känner mig lite fräschare... Ses snart!

Puss o kram//Carin

Kommentarer
Postat av: Klas

Hej

Jag känner igen mig i det du tog upp om att det är trist när man inte kan tala klarspråk. Jag kan själv tycka många gånger att det är jobbigt när det blir så. För det är ju som du säger, det går ju inte att läsa tankar........



kram på dig

2009-02-21 @ 01:51:56
URL: http://klabbesworldtwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0