Citat

Tidpunkt: 21.30
Väder: 8 grader
----

Molly: Are you leaving tomorrow?
Jag: No, Im not leaving tomorrow.
Molly: But, when are you leaving then?
Jag: Im leaving in the summer.
Molly: I dont want you to leave in the summer!
Jag: Why not?
Molly: I want you to stay!

Underbara Molly, haha =) Fast nyss kostade hon mig tre dollar :( Hennes klåfingrighet kunde inte låta bli min mobil och jag märkte inte att hon faktiskt hade ringt upp ett nummer. Det var ingen som svarade, men det kostade mig ändå 3,26 dollar! Suck! Tänk att hon och Kate inte kan förstå att min dator och min mobil är off limit?? Hur gör man för att få dem att förstå det..?

Puss o kram//Carin


Kommentarer
Postat av: Klas

hehe...barn är ju bara för underbara. Klart de inte vill bli av med dig....för de är nog rätt fäst vid dig, vid detta laget...:)



Klas

2009-02-13 @ 23:14:41
URL: http://klabbesworldtwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0