Att vara i beroendeställning = TRIST!!

Tidpunkt: 15.00
Väder: 8 grader, regn (när ska det sluta?)
----

Vad skulle jag göra utan Zach?? Haha =) (Hoppas han läser det här nu;) Eller kanske inte...) Det verkar vara så att jag är den enda au pairen som inte kör bil. Jag måste be om skjuts hela tiden! Och det som gör det värre, är att vi är bara två au pairer här i Livermore, de andra bor i Pleasanton, Dublin och San Ramon (eller det finns nog några fler här i Livermore, men de umgås vi inte med...)! Så för dem skulle det ju inte vara nåt prob om de inte hade bil, för de kunde få skjuts av varandra! Ikväll t ex så planeras det att vi ska träffas på Starbucks i Dublin och umgås, och sen gå på bio vid halvtio. Och om jag inte hade haft underbara Zach ;-) så skulle jag aldrig ha kunnat tagit mig dit! För mina värdföräldrar vill knappast komma och hämta mig vid midnatt... Så då skulle jag istället ha fått lov att sitta på mitt rum och uggla denna fredagskvällen...Triiiist....
Så, tack tack tack för att han finns här i Livermore! Haha:) Och om någon månad tar nog Mai körkort oxå, så då kan hon få börja köra bil! Det blir grymt!! Jag säger bara: tummen ner för att behöva vara beroende!!

Puss o kram//Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0