New York <3 I love my life!

Tidpunkt: 13.30
Vader: 9 grader
----

Nej, Martin, jag lever inte i semestern aven om man kan tro det. Det ar inte semester nar man vaknar upp varje morgon vid 5-6 tiden av hogljudda barn och nar man jobbar mellan sju pa morgonen till fyra-fem pa eftermiddagen. Sa jag ar sa glad att jag har fatt en vecka i New York nu. Helt underbart!

Iden med att jag skulle komma hit, var till storsta delen pga att vi skulle se vart vi star i forhallande till varandra, jag och C. Om det kunde bli vi igen. Men redan i sondags bestamde vi att vi skulle bara vara vanner. Vi ar pa samma sida bada tva, och det kanns sa skont! Jag ar sa lycklig! Vi kommer alltid att alska varandra, och han kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjarta, men just nu funkar det inte for oss att vara ett par. Han ar en valdigt god van, och kommer alltid vara.

I lordags regnade det hela dagen, och da stannade vi inne och bara tog det lugnt. Mot kvallen akte vi in till Times Sqare och gick pa bio. Vi sag Fast and furious, den var valdigt bra, men lite lang.. Efter det var det tankt att vi skulle mota upp min tremanning Matilda och hennes kompisar, plus en av C's kompisar. Men Matilda var anda uppe pa Upper East side (snobb-kvarteren:) ) och vi valde att stanna kvar downtown. Vi gick till en klubb och dansade och var dar tills de stangde vid fyra-tiden. Hade jattekul!

Pa sondan sov jag laaange... Sen akte jag sjalv in till till Manhattan, for C skulle pa nan viktig lunch med nan hojdare. Sa jag travade omkring och tittade pa omgivningen. Pa sondan var det valdigt fint vader med sol och bla himmel. Dock blaste det lite. Framat kvallen traffade jag Matilda utanfor hennes vardfamiljs lagenhet vid Centralpark. Vi tog en promenad i parken och tog kort pa solnedgangen. Det var en valdigt trevlig tjej som det var latt att umgas med. Tack for den kontakten, faster Annica! :)

Pa mandagen sov jag valdigt lange (igen:) ) och holl mig mestadels hemma, tog nan promenad i kvarteret bara. Vid 4-5 tiden kom C hem fran jobbet och da hade jag lagat mat som vi at.

Nu ar klockan snart tva och jag vet inte riktigt vad jag ska gora idag. Hoppas ni haft en bra pask allihop! Sjalv har jag inte markt mkt av den...


   




Puss o kram//Carin


Kommentarer
Postat av: Syster

Finally!! Äntligen lite rapport, jag har varit ängslig för dig! (oj va vuxet, eller kanske gammalt det lät!) Vad skönt att höra Carin, att ni träffats och känner att ni är överens och allt är bra! SÅ Skönt att höra! Älskar dig vet du!

Här rullar allt möjligt på i en hastighet det knappt går att hänga med i. Vet inte hur många olika stora bollar jag har i luften nu, det är helt galet. Men än så länge har jag inte tappat ngn, vi får se då! ;) BLI SOMMAR SNART SÅ DU KOMMER HEM! :D

Massa kramar!

2009-04-15 @ 14:27:37
Postat av: Anonym

heej heeej

Så kul att se lite nyheter från dig. Det är alltid kul att höra. Det är kul att se dig tillbaka i din kära "hemstad" New York. Det känns rätt så mycket som att du hör hemma där....:)

Har hänt lite i mitt liv nu också, men mer om det framöver. Jag har iallafall haft en skön påsk, hoppas att du haft detsamma.



måååååånga kramar

Klas

2009-04-16 @ 18:32:35
URL: http://klabbesworldtwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0