Till er

Tidpunkt: 10.40
Väder: 8 grader, molnfritt
----

Nu tänkte jag tillägna ett helt inlägg åt mina föräldrar! =) Jag är så extremt glad att jag har er, bättre föräldrar kunde jag inte önska mig! Ni är alltid där och ställer upp. Ni säger inte åt mig vad jag ska göra, men ger ändå era åsikter på saker och ting. Jag är så glad att ni stöttar mig i varje beslut jag fattar, även om det inte alltid är det beslut som ni hade föredragit! ;-)

  

Jag älskar er och saknar er så mycket! Ska bli kul att träffa er igen i sommar! <3

Många kramar//Carin


Kommentarer
Postat av: Farerar

Det underlättar att vara förälder när man har så fina barn..Vi saknar dig också Carin men vi ses ju snart..

2009-04-05 @ 22:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0