En dag till helgen! =)

Tidpunkt: 09.10
Väder: 13 grader
----

Äntligen torsdag!
Bara en dag till helgen! =) Och jag har fått reda på att jag inte behöver jobba på lördag! Lycka!
Veliga Carin, japp det är jag. Men nu har jag bestämt mig. Jag har fattat ett beslut, och nu ska jag stå fast vid det. Det är slut på att ändra sig i sista sekunden. Jag åker hem till midsommar, och sen stannar jag i Sverige. Tills vidare iaf ;-) För att göra det svårare för mig att ändra mig, så har jag börjat kolla upp om lite jobb i sommar och höst. Några av kommentarerna jag fick när jag ringde igår var: Ja självklart att jag kommer ihåg dig, Carin! [...] Det skulle vara perfekt om du kunde ta det jobbet! [...] Det ska bli kul att träffa dig igen! [...] Jaså, kommer du hem till midsommar? Då har jag ett jobb för dig! Det var hur kul som helst att höra! =) Men nu återstår bara frågan om jag ska bo i Leksboda i sommar och höst/vinter, eller om jag ska försöka hitta någon lägenhet i Falun? Och hur får man tag på en billig lägenhet i Falun? Och är det lång kö? Tänk om det bara kunde vara som för ett par år sedan då det kom en lägenhet flygande till mig? =)

Så hörrni släkt o vänner, ni får väldigt gärna hålla ögon och öron öppna åt mig ;-) Vet ni nåt? Hör av er!

Puss o kram//Carin


Kommentarer
Postat av: Klas

heejsan



vad kul att du komme tillbaka till Sverige och Dalarna. Vi kommer att ta emot dig med öppna armar. Jag ska fixa en välkomstkommitee åt dig på Falu torg...:):):)



kramis

2009-04-23 @ 23:42:03
URL: http://klabbesworldtwo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klart du ska bo i Leksboda :-) Blir det kallt på bovinden så får vi väl bädda nere i källaren här... Fast det är klart, då kanske du får lov att ställa upp som lite barnvakt då & då ;-)

2009-04-24 @ 21:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0