Underbara starbucks

Tidpunkt: 22.50
Väder: 15 grader
----

Jag är så trött och slut. Borde sova. Men ändå fastnar jag här.

Jag har nyss kommit hem från Starbucks. Trots att jag hade en hemsk dag idag, så mår jag så bra nu. Starbucksträffarna ger mig energi! =) Och när jag tänker på det, så blir jag så irriterar på att spanskan ligger på onsdagarna, så jag missar ofta Sb... Men idag var spanskan inställd, så då kunde jag sitta på sb i timmar! Var t.o.m först på plats:)

Kvällens citat kommer från Kajsa, så himla underbart. Vi är några svenskar som pratar om vädret. Någon säger jag har hört att det ska bli dåligt väder nu några dagar. Och Kajsa svarar Ja, jag har hört att det ska bli 20 grader! och så huttrar hon för att riktigt visa vad hon menar! Vi brister ut i skratt! Så himla klockrent! Vi tycker att 20 grader är dåligt väder! Och hon har ändå bara varit här i Kalifornien i fyra dagar!! =D

På tal om vädret så har jag fått en riktig bonna-bränna nu. Var ute många timmar idag med tjejerna, till och från skolan (utan solkräm), och det syntes sen kan jag tillägga... Även om det var lite svalare idag än igår, så var det nog 25 grader... Och lite blåsigt... Men det är ju blåsväder som är det farliga, för då känner man inte att solen tar...

Nä, nu ska jag nog gå o lägga mig..  (om ja inte fastnar vid facebook först, förstås...)

Puss o kram//Carin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0