Tisdag

Tidpunkt: 09.00
Väder: 17 grader
----

Helt otroligt.. Klockan är nio och Kate sover fortfarande. Jag var nyss och tittade till henne för att se om hon andas. Och det gör hon som tur var :) Så jag låter henne sova tills hon vaknar... Då kan jag plugga lite spanska istället. Vi har prov i morgon. Hjälp! Det går verkligen sämre och sämre på varje prov.. =( Är riktigt svårt ju! Speciellt som man jobbar  minst 45 timmar i veckan och knappt har någon tid att plugga!

Ska jag, ska jag inte? Ska jag, ska jag inte..? Jag måste nog vara den mest veliga person som finns! Jag funderar fram och tillbaka på om jag ska förlänga eller inte. Men jag tror nog att det bara är att bestämma sig för ett beslut, och sen hålla fast vid det! Oavsett om andra kommer med kommentarer som gör att jag vill ändra mig igen! Så nu har jag sagt till mig själv: jag ska inte förlänga, utan stanna hemma i Leksboda efter bröllopet och umgås med släkt och vänner. Men då kommer jag ju missa så mkt som händer här i USA! Hjälp! Tänk så kommer jag bli så grymt uttråkad, för att det inte finns nåt att göra..?? Hm.. nä, det bästa är väl att skaffa sig ett jobb och spara pengar så jag kan åka tillbaks hit snart igen! (Eller nån annanstans i världen...) Halloween siktar jag iaf på att vara tillbaks i SF, för det var så himla kul förra året! :)

Nä, nu ska jag nog återgå till pluggeriet, innan Kate vaknar...

Puss o kram//Carin


Kommentarer
Postat av: Maja

Hej Carin! Jag förstår din beslutsångest jag är likadan! Men som du säger så bara man tar beslutet å kör på det så brukar det kännas bättre... men innan dess är det en kamp. Gör det som känns rätt just nu! Kram på dig

2009-04-21 @ 21:01:44
URL: http://majalenasofi.blogg.sese
Postat av: Klas

Gör det du känner för och kör....det är mitt råd till dig.



mvh

Klabbis

2009-04-22 @ 00:03:25
URL: http://klabbesworldtwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0