Sweden here I come

Hej hej!

Sitter fortfarande på caféet i dowtown. Jag kollar på svenska nyheter och kollar på serier som jag inte kan göra hemma. Det är fint väder, solen skiner ute och det är massa folk som kommer och går, fast många som har suttit här minst lika länge som jag oxå :)

Asså, det är verkligen skönt att jag har bestämt mig för vad jag ska göra. Jag känner mig tillfreds med mitt beslut och har tom börjat längta hem! Det ska bli så skönt att komma hem till den svenska naturen, till fåren och getterna, det svenska lösgodiset, FAMILJEN (släkten inräknad såklart) och en bil (!) som jag förhoppningsvis får låna när jag vill åka nånstans *blink blink* Jag ser fram emot svensk midsommar i Gropen, grillfester, sol och bad (jag har hört att det ska bli en bra svensk sommar, jag hoppas det stämmer!).

No place is like a place like home

Puss o kram//Carin


Kommentarer
Postat av: Maria

Apropå fåren så var jag hälsade på dem i lördags, och kikade på lammen. Underbart! 58 lamm hade de fått totalt i år! Hälsade på "våra" tre tackor, den ena kände jag igen så fort jag såg henne och jag är säker på att hon kände igen mig också. Tänk att man kan ha så mycket känslor för dessa djur :-D

2009-04-27 @ 08:14:46
URL: http://isblommas.blogspot.com
Postat av: Maja

Hallå Carin!

Det låter toppen det att du kommer hem till sverige! Då ses vi då!!

Håller med dig om att lösgodis är bra gott!!!

Ta hand om dig!

Kram från Maja

2009-04-27 @ 11:49:12
URL: http://majalenasofi.blogg.sese
Postat av: Daniel Ledstam

Hej Carin.

Du kanske har hört lite från Jonas och Sandras bröllop.

Det var mycket trevligt.

Kul att träffa släkten.

Försökte bifoga en bild men det får bli i ett mail istället.



Kram

Daniel.

2009-04-27 @ 21:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0