Rubrik

Tidpunkt: 15.30
Väder: 18 grader
----

Idag är det "bara" 18 grader. Men dessutom blåsigt.. Så det är inte lika skönt som igår.
Idag cyklade jag med Kate till Mai och sen gick vi och försökte leta reda på en park i närheten av hennes hus. Det tog ett tag, så vi hann bara vara där i 10 minuter innan ja var tvungen att cykla och hämta Molly. Men parken var väldigt fin, så dit åker vi nog igen!


Var så himla trött i morse! Började jobbet kvart över sju, la mig i soffan och sov när Kate kollade på film. Vaknade halv nio av att min mobil ringer. Det var mor o far! Blev så himla glad! Var så längesen jag pratade med dem senast! Efter det samtalet var jag på mkt bra humör.
Fast efter att jag hämtat Molly från förskolan vände det igen.. De var dryga på hemvägen, suck! Och jag är fortfarande på halvtaskigt humör trots att de sovit i 1,5 timma nu... Jag vet inte om det är nåt annat som kan ligga bakom det oxå...?
Jag känner mig så himla godissugen! Fast jag borde ju inte! Jag borde försöka hålla mig till en bra diet, så att träningen gör nån nytta! Men det är inte lätt :(
Snart är det helg iaf! Ska bli så skönt! Vi är några som funderar på en roadtrip på lördag! Fast vi vet inte vart...

Puss o kram//Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0