Min granne räddade mig!

Tidpunkt: 07.45
Väder: 6 grader
----

Jag har fått tillbaks mina kort igen!! Är så lycklig!! Tänk om jag hade blivit av med flera hundra kort från året som gått?? Hade inte varit nåt kul alls :(
Och så en sak till: min kamera funkar igen!! Fast man måste hålla in batteriluckan så att den inte öppnas, haha ;-)

Igår var det gym och skola igen.. Det ska bli så skönt när det är över!! Det gick väl sådär på provet... Total lycka var det ju när jag upptäckte att jag hade glömt att fylla i två svar, som jag skulle fått rätt för... grr =(
Kim körde två presentationer, både om en film och sin muntliga redovisning. Hon körde om sverige och det blev jättebra! Hon var fin där hon stod i sin svenska tröja och en stor svensk flagga, haha :) Sen skickade hon runt bilder på kungen och reinfeldt.. Själv har jag fortfarande inte bestämt mig för vad jag ska prata om.. Hon föreslog midsommar.. Hm...

Idag är det torsdag.. 2 jobbdagar kvar till helgen!!



Undrar om jag kommer sakna den amerikanska maten..? haha :)

puss o kram//Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0