Måndag

Tidpunkt: 17.13
Väder: 14 grader
----

Sitter o väntar på att Ann ska komma hem nu, så att hon kan skjutsa mig till College. Tänk att jag alltid ska bli sen.. Hinner nog inte träna så mkt idag. Men jag ligger nog iaf bra till med timmarna, så att jag får min "credit". Idag har vi prov på spanskan oxå. Har väl tränat någorlunda bra. Kommer nog gå så där.. Men jag orkar faktiskt inte bry mig! Bara jag blir godkänd så! Måste skriva ett tal på fem minuter oxå.. Alltså jag ska prata i fem minuter, jag ska inte skriva det på fem minuter, haha =P Det är en av grejerna vi måste göra för att bli godkända. Det ska så klart vara på spanska.. Kommer nog bli svårt.. Vet inte riktigt vad jag ska prata om, Kim har redan paxat Sverige så... Men jag funderar på att prata om innebandy eftersom de inte vet vad det är... Kristin ge mig tips tack! ;-)

Oops nu kom Ann.. Dags att gå!

Puss o kram//Carin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Ska du skriva om innebandy? :) Vad roligt. Jag tror nog det räcker med att du försöker förklara vad sporten går ut på för det har ju ingen amerikan ngn aning om. De har ju inte direkt ngt landslag att hänga i julgranen... ;) Åh, vet du vad jag kom på nu? Du kan ju hålla ett tal där du översätter konstiga svenska uttryck till spanska så att de make no sense...! :D typ ngt att hänga i julgranen eller att någon är ute och cyklar och så. Sånt är alltid kul. Fast nu kanske du har haft talet redan förresten?



Vad stolt jag är över dig för allt du lyckas med barnen! Så får man väl inte säga men du är ju nästan en "bättre" mamma än hon själv. Hoppas inte hon kan svenska. ;)

Maassa kramar!

2009-04-28 @ 21:16:55
Postat av: Syster

Hmm, mitt namn försvann ur rutan?? Varför gör det så hela tiden? Det var iaf jag som skrev. ;)

2009-04-28 @ 21:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0