Inte bra

Nä, idag är jag trött, seg, lättretlig. Har ont i halsen och huvudet. Kan det bero på regnet? Det har varit så fint sommarväder de senaste dagarna, men idag är det mulet o regnar.. Suck! April-vädret finns här oxå! :(

I natt kunde jag inte sova, och jag tyckte väckarklockan ringde alldeles för tidigt! Jag var väl spänd o nervös antar jag. För på fredag tar jag semester! Wihoo! I tio dagar! Har inte varit ledig mer än 3-4 dagar åt gången förut under de här 7,5 halv månaderna jag har varit här. Det längsta jobbet jag någonsin har haft, haha! :) Ibland måste man följa hjärtat, även om hjärnan kanske skulle säga annorlunda om man tänker efter... Men den här gången leder hjärtat mig till New York. Jag måste bara testa. Sen får vi se vad som händer... Det ska iaf bli hur skönt som helst att komma härifrån ett tag och bara få vara sig själv, och göra det man själv vill, utan några förpliktelser eller andras viljor! Men det är blir nog tre otroligt sega dagar innan avresa!

Puss o kram//Carin

Kommentarer
Postat av: klas

måste va skönt för dig att va ledig, för kan tänka mig att du behöver det. Jag önskar dig en trevlig resa till New York. Ta en massa bilder av min favoritstad...:)



kram på dig

Klas

2009-04-08 @ 00:45:27
URL: http://klabbesworldtwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0