Det här med amerika...

Hur ska man nånsin kunna hålla vikten i det här landet?? I tisdags beställde familjen kinamat. I onsdags träffade jag Mai och en av hennes klasskamrater på Chilys efter spanskan. Där blev det kyckling-hamburgare med strips. Idag beställde familjen hem pizza. Med dounut till efterrätt! I morgon är det fredag och då ska jag på ett avskedsparty för en au pair på Sweet tomatoes. På lördag blir det säkert oxå att äta ute... Det spelar ju ingen roll hur mkt man än tränar, det ger ju inget resultat iaf! Suck :(

Nyss ringde Mai och undrade om jag ville hänga med till Dublin. Hon ville tydligen köpa en väska..?? Aja, klart man ställer upp iaf :) Kanske hittar jag några byxor oxå! Hoppas kan man alltid...

Puss o kram//Carin

Kommentarer
Postat av: klas

Det låter väldigt "amerikanskt" att käka först pizza och sen äta donuts till efterrätt. Jag undrar bara en sak, finns donuts-kedjan "Donkin Donuts" kvar i USA? Glömmer aldrig då jag åt en donuts där, som va helt indränkt i fett. Jag fick en smärre chock när jag åt den...



ha en bra helg

Klas

2009-04-03 @ 13:40:04
URL: http://klabbesworldtwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0